Wednesday, March 21, 2012

با سلام و درود فراوان به ملت بزرگ عرب الاحواز ومبارزان راه آزادی

با سلام و درود فراوان به ملت بزرگ عرب الاحواز ومبارزان راه آزادی ۔



بیش از 80 سال است کہ حاکمان ایران سرزمین الاحواز و سایری ملل در بند نظیر ترک، کرد، ترکمن و بلوچ را با زور اشغال کردہ و تا بہ امروز بہ جنایت و چپاولگری خود در آنجا ادمہ می دھند ۔ در حالیکہ سرزمین اشغالی الاحواز سرشار از منابع نفت، گاز و زمینھای زرخیز کشاورزی می باشد ملت عرب احواز محتاج یک وعدہ غذا می باشد ۔
بدون شک تلاش اشغالگران بر این است کہ مردم ملل سرزمینھای اشغالی را در فقر مطلق نگاہ داشتہ و تبعیضات فرھنگی و زبانی بر آنھا روا دارد ۔ اشغالگران سعی بر این داشتہ و دارند کہ با اسکان افراد غیر بومی در سرزمینھای اشغالی ھویت و ملیت ساکنان بومی آن سرزمینھا را از میان بردہ و آنان را دراقلیت قرار دھند تا بیشتر بتوانند بر سرکوب غارت آنان ادامہ دھند  ۔
دوستان و رفقا "جنبش دمکراتیک بلوچستان" بیست و دومین سالگرد تاسیس "جبھہ دمکراتیک مردمی عرب الاحواز" را به ملت عرب احواز، کادرها، اعضا و هواداران آن شادباش می گوید و برایشان آرزوی موفقیت و پیروزی می نماید. بدون شک تاسیس جبھہ دمکراتیک مردمی عرب الاحواز نقطه عطفی درمبارزات حق طلبانه این ملت می باشد. درطول این مدت جبھہ برای اعتلای ملت خویش جهت رفع ستم ملی و رسیدن بہ استقلال شهدای زیادی را به پیشگاه ملت خویش تقدیم نموده است. این فداکاریها شایسته تقدیر و قدردانی می باشد.
جنبش دمکراتیک بلوچستان و مردم بلوچ درمبارزہ برای رفع ھرگونہ ستم پیوسطہ ھمراہ و ھمدوش با ملت عرب احواز و سایر ملتھای دربند اعلام آمادگی می نماید ۔

جنبش دمکراتیک بلوچستان
منبع:www.alahwaz.com

No comments:

Post a Comment